GOSTUJOČE PERO: ALJAŽ ČERVEK


»Obstajajo celo posnetki, kako gledam posnetke«


»Bi napisal nekaj o Cerkniškem jezeru? Kaj ti pomeni, saj lahko na kratko…« Aha, sigurno vedo, da bi več kot: »včasih je voda, včasih jo nej, mal je trave, mal žvali«, težko napisal. In kar je še huje, tudi sam sem tega mnenja... Potem pa začnem razmišljati. Hitro se mi v misli vklopi skladba Ansambla Franca Miheliča, Cerkniško jezero. Skladba je bila podložena v videoposnetku mojega očeta. Video prikazuje vse lepote jezera in okolja v vseh letnih časih. Posnetek ni samo eden. Kot otrok sem jih pogledal tolikokrat, da jih znam še danes na pamet. Obstajajo celo posnetki, kako jaz gledam te posnetke.


Z družino smo šli velikokrat na jezero. Največkrat z avtom. Nekaj pomirjujočega je, ko se pelješ ob jezeru, po možnosti pada dež, ti pa se pelješ 20 kilometrov na uro. Aja, pa peš je tudi fajn. Imam to srečo, da sem ta prelepi biser narave videl tudi iz zraka. Višina da spet neko drugo dimenzijo. Stvar izgleda še bolj veličastna. Spomnim se, da so z motornimi zmaji neko zimo, skoraj 30 let nazaj, pristajali na ledu. Vau. Res, da se je nekomu tudi udrlo in je padel v vodo, ampak vseeno: vau. 


Cerkniško jezero sem, kot že mnogi drugi, tudi sam uporabil kot kuliso. Za skakanje v vodo, videospot ali humoren video. V poletnih mesecih, ko je suša, smo jame izkoriščali za divjo vožnjo s kolesom. 

Ali pa preprosto za kopanje v Rešetu, da smo se malce ohladili. Morda res ne poznam veliko rastlin in deluje, kot da vidim samo travo in vodo. Ampak s Cerkniškim jezerom sem povezan, odkar vem zase in ni dvoma, da bo tako tudi ostalo. Priporočam. Dam mu 5 zvezdic od petih. Tudi to, da sem zelo hitro našel fotografije, ki jih ni malo, tudi nekaj pove o tem, koliko mi jezero pomeni.

Ob koncu si samo še zapojem refren prej omenjene skladbe. Cerkniško jeeezeeroooo…


Aljaž Červek je zaprisežen Cerkničan, radijski voditelj, humorist, glasbenik, video montažer, vsako leto nepogrešljiv člen pri kuhanju cerkniškega pustovanja 

Komentarji

Priljubljene objave