GOSTUJOČE PERO: MATEVŽ LAVRIČ: Jezero kot moj navdih

"Ko za jezerske meglice jutranja budilka zvoni še prej kot po navadi in ni težko vstati tudi ob zelo zgodnji uri ."


Medtem ko se nekateri v poletnem času sončijo in kopajo ob bregovih našega jezera, v zimskem času pa družijo na ledu ob igranju hokeja, se sam raje potikam po bolj skritih kotičkih jezera. 

Foto Matevž Lavrič

Najraje imam ure, ko je jezero v samoti in prazno. Takrat se posvetim sebi, svojemu fotoaparatu ter razgledu, ki mi je ponujen. 

Foto Matevž Lavrič

S fotografijo sem se začel ukvarjati v srednji šoli, ko sem kot srednješolec velikokrat pohajal po domačih hribih in odkrival lepote narave. Kombinacija želje po doseganju zahtevnejših vrhov ter razgledih na vrhu me je vedno vlekla v gorate predele. Prav zaradi tega se ob lepih sončnih dnevnih rad odpravim tudi na gorenjsko. 

Foto Matevž Lavrič

Foto Matevž Lavrič

Kot fotograf, ki išče trenutek v dnevu z najmogočnejšimi barvami so me že od nekdaj navduševali sončni vzhodi in zahodi. Takrat sonce pobarva pokrajino s prav posebnimi barvami. Če se tem barvam doda še jutranja meglica postane slika popolna. Ta magični trenutek mi velikokrat ponudi naše jezero. Zaradi tega pa mi velikokrat jutranja budilka med vikendi zvoni še prej kot po navadi in mi ni težko vstati tudi ob zelo zgodnji uri. 

Foto Matevž Lavrič

Nekaj je v tej naši vodi, da nas vedno znova pritegne nazaj, saj ti ob vsakem obisku ponuja drugačne lepote. Zato je nujno potrebno, da jo ohranimo čisto in neokrnjeno tudi v današnjem času množičnega in tako imenovanega instant turizma.


Foto Matevž Lavrič

Foto Matevž Lavrič



Matevž Lavrič je doma iz okolice Cerknice in je velik ljubitelj turnega smučanja, gorništva in plezanja. Ob vseh aktivnostih ga vedno spremlja fotoaparat, v katerega lovi lepote narave.

Komentarji

Priljubljene objave