GOSTUJOČE PERO: KATARINA PIRNAT UDOVIČ: Jezero, navdih za ustvarjanje

Že kot otrok sem s starši in sestro večkrat odšla na izlet na Cerkniško jezero. Poleti smo obvezno šli na kopanje v Zadnji kraj, kjer nam je oče iz trsja naredil butare, da sva s sestro lažje plavali. Vedno mi je bila zoprna zemlja, ki mi je šla med prste in ribe ki so me grizle po nogah, pa tudi kakšna pijavka se mi je prisesala na kožo. 
 
Pravo doživetje - kopanje v Cerkniškem jezeru.
 
 
Cerkniško jezero - kadar je, kadar ga ni, kadar je v njem malo ali več vode - tu se da vedno kaj početi.

Pozimi smo na jezeru drsali, najve
čkrat smo se odpravili na Gorenje Jezero. Spomnim se, ko sva nekega dne z očetom drsala in kar naenkrat nama je pod nogami pričel pokati led. Zakričal je, naj grem stran, pod njim pa je led popolnoma počil in štrbunknil je v ledeno mrzlo vodo. Reševanje je predstavljalo nemalo težav, saj je bila voda visoka in oče ni mogel enostavno splezati ven skozi razpoko. Pri sosednji hiši smo si sposodili lestev in očeta spravili na varno. 
 
Danes zimske radosti na ledenem jezeru (po)doživljam z mojima otrokoma.

Ker sedaj živim v neposredni bližini jezera, se z družino ve
čkrat odpravimo tja na sprehode, plavanje in drsanje. Jezero pa mi ne predstavlja le rekreacijske destinacije, pogosto zaidem tja in čudovito naravo izkoristim kot kuliso za fotografiranje svojih izdelkov. Rada raziskujem okolico in iščem čarobne kotičke, kjer se svetloba lomi na poseben način in barve moje izdelke predstavijo v najboljši luči. Jezero mi nudi navdih za nove kreacije, umirjeno okolje je zame popolni kotiček za sprostitev in polnjenje baterij. 
 
Čudovito naravo izkoristim kot kuliso za fotografiranje svojih izdelkov.


 
Najlepše je ob jezeru z mojo družino.
 

Med velikimi poletnimi zvončki.
 

Katarina prihaja iz Loške doline, v Cerknici pa z družino živi že 15 let. Je oblikovalka, izdelovalka in fotografinja izdelkov iz umetnega usnja, kot so ženske in toaletne torbice, nahrbtniki, obeski, tobačnice, zapestnice. Visoko kakovost različnih kolekcij dosega z natančno, maloserijsko in ročno izdelavo ter uporabo kakovostnih materialov. Ponuja vedno nove izdelke, ki jih je mogoče kupiti iz zaloge ali pa se dogovoriti za personalizirano izdelavo po naročilu. Ustvarja pod blagovno znamko Katarina Design.

 

Komentarji

Priljubljene objave